I´m back!!

Ja ni läste rätt. Jag är tillbaka i "bloggosfären" Dock på mina villkor denna gång. Jag kollade igenom min blogg häromdagen och tyckte det var så himla kul att läsa vad jag gjorde hur jag såg ut hur jag kände vem jag kände osv... Och så vill jag kunna göra igenom om 1,2,3 år.
För övrigt har jag saknat bloggen. Det är så himla skönt att ibland bara kunna skriva av sig vare sig man är arg, sur, glad, förälskad eller helt uppöver öronen lycklig. Och det ska jag göra denna gången jag kommer förmodligen uppdatera varje dag men jag kommer skriva för min egna skull. Jag kommer skriva om det som intreserar mig och inte skriva för att underhålla någon bloggläsare som ändå kommer lämna en taskig kommentar.
Soooo here we go realamanda is back!
 

Kommentarer
Postat av: tattlisay

äntligen :******

Svar: säger samma om dig Tattlisay!
Amanda

2012-11-11 @ 16:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0