Tisdag

Idag blev det jobb. Där av min frånvaro här på bloggen. Idag kan jag knappt gå efter ett brutalt träningspass igår med Janni. På kvällen blev det även tvhäng med senast nämnde. Idag hade jag egentligen tänkt träna på morgonen med Linnsan för att sedan avnjuta en frallfrukost från Contan med L & S. Hade vart mysigt men jag tackar aldrig nej till jobb såklart.
Imorgon har jag inget jobb inplanerat så tänkte ta ett träningspass då istället.. om jag nu inte bli inringd igen.
Oj vad detta inlägget helt plötsligt bara handlade om jobb och träning haha!
Kvällen ska spenderas med my love. blir förmodligen filmmys. Aldrig fel i höstmörkret. ♥

Janni & jag under mösspåtagningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0