Underbara fredag!

Igår var det jobb på schemat och sedan middag hos moster och på kvällen var jag och F på bio. En skön torsdag med andra ord. Idag har jag vart ledig vilket var otroligt skönt för jag behövde verkligen sov ut.
 
Jag har precis vart nere på stationen och sagt hej då till Filip som åker iväg över helgen. Kommer bli tomt att sova ensam. Men får väl gå ;) Ikväll har jag inga planer vilket känns rätt skönt. blir förmodligen en myskväll för min del. Festandet spar jag till nästa helg då det är fest både fredag, lördag så måste var "frisk" i magen tills dess.
 
Hoppas ni får en trevlig fredag!
 
Bild från mösspåtagningen på mig och Litzy.
Såg över hela twitter att treorna på knutan provat ut deras mössor idag. Känns seriöst som det var förra månaden jag beställde min mössa. LÄSKIGT var snabbt tiden flög förbi i trean. Ta vara på den säger jag bara till alla treor!
 

Kommentarer
Postat av: lissayyy

gulligbild! hihi. saknar dig :) ses på fredag. random kommentar

2012-11-19 @ 00:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0