singel & sökande

Gossip boy om schalalalala:
Rykterna säger att realamanda jobbar med en ny kategori "Singel och sökande"... Mer information kommer snart! xoxo Gossip boy


svar: Gossip boy har absolut rätt! Någon måste buggat mitt och mina vänners samtal på contan..
Det kommer alltså en ny grej här i bloggen som jag kommer kalla singel och sökande. Jag bestämde mig för att göra detta för vi bor i en sån liten stad. Så det är inte alltid lätt att hitta kärleken här. Så jag kommer lägga ut bilder på mina sjukt snygga vänner (med deras tillståd) så får ni chansen att ragga på dem!
Vad tycker ni om denna idèn?

Kommentarer
Postat av: gossip girl

Först dissar du nicole eller vem du menar för att hon härmar men själv härmar du kissie? ;) LOL

2010-04-23 @ 22:19:02
Postat av: Lisa

Ojojoj spännande vem kan denhär gossipboy vara?;o

2010-04-24 @ 02:46:23
URL: http://fjortislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0