Ni frågar jag svarar..

:) om Onsdag:
du skrev nyligen om att du ändrat din tattueringstid. men hur känns det att någon annan i ronneby redan har din(nästan iallafall) tatuering på överamen?

Realamanda: Rolig fråga! :) Ja asså tyvärr vart det inte jag som kom på orden tro hopp och kärlek ( och störst av dem är kärleken). Det står liksom i biblen så vem som helst får ju göra vad de vill med orden. Men visst känns det surt att någon i Ronneby som är i min ålder och som  jag ändå vet vem det är hann före. Hade min pappa inte vart så sträng gällande tatueringar hade jag haft de orden intatuerade på ryggen för länge sedan.
Men nu är det skitsamma för jag ska göra den tatuering och sen bryr jag mig inte om hela Ronneby skaffar en likadan för min kommer ändå vara snyggast :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0